Office and HR assistant needed for our Lozen Nursery in Bulgaria.

                                                                                                                                                                        

Работа

Rosie Plants търси да назначи офис асистент.Ролята е в помощ на отдела Човешки ресурси както и на Финансовия отдел.

Позицията вклчюва oтлични организационни умения и способност за обработване на поверителна информация и конфидециалност.

Oтговорности

  • Подържане записите на работниците.
  • Актуализиране на базата данни човешките ресурси (напр. Нови служители, разделения, болнични и напускащи).
  • Помагане при подготовката на заплатите, предоставяне на необгодимите данни като отсъствия, бонуси и напускащи.
  • Изготвяне на документи за политиките и процедурите за човешки ресурси.
  • Обработване исканията на служителите и предоставяне на съответната информация.
  • Координиране на проекти за човешки ресурси, събрания и обучителни семинари.
  • Съдействие на рекрутера за побликуване на обяви и обработка на входящите Автобиографии.
  • Изготвяне на доклади и презентации за вътрешни комуникации.
  • Обясняване фирмените политики на новите служители.

Изисквания

  • Предишен опит в отдел за човешки ресурси.
  • Опит с MS Office приложения.
  • Отлични организационни умения
  • Умения за работа в екип.
  • Добро ниво на Англиски език- говорим и писмен.

Ние можем да предложим добро заплащане въз основа на вашият предишен опит и умения. Нашата компания търси мотивирани хора, който биха искали да научат и развият своите умения и професионален опит. Ние можем да предложим обучения, който да отговарят на вашите изисквания за кариерно развитие.

Начална дата- възможно най-скоро

Ако искате да кандидатсвате или за повече информация може да се свържете с нас на тел. 00359877024447, Facebook-Rosie Plants или да посетите офиса ни, който се намира близо до Пазарджик в село Лозен.

ЗАПОВЯДАЙТЕ

на среща-презентация и представяне на ЗАЕДНО В ЧАС в ПУ"Паисий Хилендарски", организирана със съдействието на Центъра за кариерно развитие към университета. Срещата е отворена за студенти от всички специалности, които имат интерес да научат повече за ЗАЕДНО В ЧАС и да работят за позитивна промяна в образователната система и обществото.

ТЕМА: КАК ДА УПРАВЛЯВАМЕ ЕКИПИ с НАДЯ СЛАВОВА

26.03.2019 година (вторник)

зала КОМПАС

ПУ"ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ" - РЕКТОРАТ

Delasport е международнa компания, специализирана в разработването и поддръжката на иновативен софтуер за спортни сайтове. Лидер в производството на онлайн платформи за спорт и казино, през 2011 г. компанията открива своя офис в България.

Към момента търсим да назначим млад и мотивиран човек, който да се присъедини към нашия нарастващ и динамичен екип на позицията – Оператор ключови клиенти.

Основни задължения:

-         Отговаря на въпроси и запитвания на клиентите чрез имейли и лайф чат

-         Обработва поръчки на клиентите

-         Управлява клиентски сметки, баланси и транзакции

-         Изготвя справки и доклади за работата си с клиентите и ги представя на прекия си ръководител.

-         Работи със специализирана програма и софтуер

-         Активно използва MS, Outlook, Excel, Word

Изисквания:

-         Студенти – редовна или задочна форма на обучение, с възможност за работа на смени (вкл. уикенд) и по график

-         Отлично владеене на Английски език – писмено и говоримо

-         Предишен опит на сходна позиция ще се счита за предимство

-         Отлична компютърна грамотност

-         Комуникационни умения

-         Умение за приоритизиране на задачите и времето

-         Прецизност и внимание към детайлите

-         Изградени умения за работа в екип

Ние предлагаме:

-         Встъпителна обучителна програма

-         Работа в приятелска среда, предизвикателни задачи, насочени към подобряване на работата ви

-         Работа в международна компания и възможности за развитие

-         Мотивиращо заплащане и добър социален пакет

-         Happy Hours с безплатна храна и напитки

-         Чудесно местоположение на офисът - в непосредствена близост до Mall Plovdiv

Ако си търсиш нова и интересна работа, отговаряш на изискванията и нашето предложение представлява интерес за теб, изпрати ни своето CV на английски език на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или се обади на 0894 385 605.

 

Chat Support Specialist with Italian

At TTEC (formerly TeleTech), we provide learning and development opportunities, a growth oriented culture, and a stimulating and positive work environment.

When you join our team, you are more than just an employee. You are a member of the TTEC family. That's why we offer benefits and perks that support your quality of life, goals and future needs.

We offer:

Extensive training programs;

Environment that stimulates achievement and excellent customer service;

Competitive remuneration package;

Access top notch business best practices;

Work in a challenging and pleasant business environment

Responsibilities:

Review and update information;

Communication with internal departments;

Validating data;

Managing operational process.

Requirements:

Fluency in Italian;

Good English;

Good Communication skills;

Detail oriented.

Join our team of upbeat professionals and support some of the most successful organizations on the planet! It is people just like YOU that make TTEC a great place to work at.

Dear Candidate,

Wed like to inform you that upon receiving your personal data, such as your name, date of birth, phone number, email address, and your resume (as compiled by you) it be used for recruitment purposes only.

In the course of the recruitment the data controller is TTEC Eastern Europe EAD (hereinafter TTEC) and your data might be shared with other users processing your data on TTECs behalf or our hiring departments.

Your data will be retained for only as long as it is necessary which includes our legal obligations for retaining data. On occasions where there is a requirement to extend the retention of your data or using your data for other job opportunities, we would be asking for your Opt-In again, if required.

If you wish to access/update/correct your data visit the company profile in jobs.bg.

For more information on how we process your personal data you can consult our privacy notice.

Please send your CV to Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

All documents will be treated in the strictest confidentiality. Only short-listed candidates will be invited for an interview.

 

Chat Support Specialist with Greek

At TTEC (formerly TeleTech), we provide learning and development opportunities, a growth oriented culture, and a stimulating and positive work environment.

When you join our team, you are more than just an employee. You are a member of the TTEC family. That's why we offer benefits and perks that support your quality of life, goals and future needs.

We offer:

Extensive training programs;

Environment that stimulates achievement and excellent customer service;

Competitive remuneration package;

Access top notch business best practices;

Work in a challenging and pleasant business environment

Responsibilities:

Review and update information;

Communication with internal departments;

Validating data;

Managing operational process.

Requirements:

Fluency in Greek;

Good English;

Good Communication skills;

Detail oriented.

Join our team of upbeat professionals and support some of the most successful organizations on the planet! It is people just like YOU that make TTEC a great place to work at.

Dear Candidate,

Wed like to inform you that upon receiving your personal data, such as your name, date of birth, phone number, email address, and your resume (as compiled by you) it be used for recruitment purposes only.

In the course of the recruitment the data controller is TTEC Eastern Europe EAD (hereinafter TTEC) and your data might be shared with other users processing your data on TTECs behalf or our hiring departments.

Your data will be retained for only as long as it is necessary which includes our legal obligations for retaining data. On occasions where there is a requirement to extend the retention of your data or using your data for other job opportunities, we would be asking for your Opt-In again, if required.

If you wish to access/update/correct your data visit the company profile in jobs.bg.

For more information on how we process your personal data you can consult our privacy notice.

Please send your CV to Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

All documents will be treated in the strictest confidentiality. Only short-listed candidates will be invited for an interview.

   
© Пловдивски университет "Паисий Хилендарски". Университетски център за кариерно развитие.