TELUS International Europe организира конкурс за есе на чужд език

За втора поредна годинанай-големият работодател в аутсорсинг сектора у нас провежда конкурс с награден фонд в подкрепа на изучаването на чужди езици

19.04.2018 г. София

TELUS International Europe, най-големият работодател в аутсорсинг сектора у нас, стартира конкурс за есе или история в снимки, написани на френски, немски или турски език. Конкурсът TELUS Adventure 2018 се провежда за втора поредна година и е насочен към младежи на възраст между 18 и 30 години, чиито интереси са свързани с изучаване на чужди езици.

Тази година темата на конкурса „Ловци на истории“ дава на участниците възможността да развихрят въображението си и да разкрият заобикалящия ни свят от една по-различна гледна точка.

Желаещите да участват могат да изпращат творбите си на имейл адрес:   Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. до 19.05.2018 г.Всяка конкурсна работа трябва да бъде придружена със следната информация: три имена, възраст, адрес, имейл, телефон и образование.

Победителите ще бъдат обявени на 21 май 2018г. Официалното награждаване ще се проведе на 23 май 2018г. По време на церемонията най-добрите творби ще бъдат отличени с парични награди, съответно: 500 лв. за първо място, 300 лв. за второ, и 200 лв. за трето място.

Повече за конкурса:

  1. Участие с есе:
  • Език на есето: френски, немски или турски;
  • Максимален обем – до 2 печатни страници (формат A4), шрифт Times New Roman, размер на шрифта 12 пункта;
  • Участниците трябва да са на възраст от 18 до 30 години;
  • Всеки автор може да участва само с едно есе, независимо от езика.
  1. Участие с истории в снимки:
  • До 5 броя снимки;
  • Описанието на снимките трябва да бъде на френски, немски или турски език;
  • Максимален обем - до ½ печатна страница към всяка снимка (формат A4), шрифт Times new Roman и размер на шрифта 12 пункта;

За TELUS International Europe:

TELUS International Europe е водещ доставчик на услуги в сферата на BPO и ITO, който от 2004 г. насам предоставя висококачествени услуги за аутсорсинг на бизнес процеси. В компанията работят повече от 3500 служители на територията на 7 центъра в София, Пловдив (България), Букурещ и Крайова (Румъния), както и Манчестър и Канок (Великобритания). Наскоро TELUS International Europe откри новата си бизнес сграда в сърцето на София – TELUS Tower. С над 50 зали за срещи и кухни, 18 тематични зони за почивка, масажи, фитнес и йога зали, новият офис на компанията се откроява като едно от най-иновативните работни пространства в България с капацитет от 2300 работни места.Компанията предоставя иновативно обслужване на клиенти по цял свят на повече от 35 езика. За повече информация, моля посетете нашия сайт: www.telusinternational-europe.com

TELUS International предоставя иновативно обслужване като поставя клиента винаги на първо място, чрез силата на екипната работа, комбинативното мислене и корпоративна култура. TELUS International е глобална дъщерна компания на TELUS, водеща канадска телекомуникационна компания с 9 млрд. евро размер на годишните приходи и 12.4 млн. клиенти. За повече информация, моля, посетете www.telusinternational.com.

За контакти:

Симона Стилиянова
Team Lead Corporate Communications

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

+359 877 608 802

Събитието, от което започват хиляди кариери

За 17-и пореден път през март и април тази година ще се проведе „Национални дни на кариерата“ Добра Кариера, Добър Живот – най-голямото и мащабно кариерно събитие в България. Форумът отново ще предложи на студенти и млади специалисти възможност да поставят основите на своето сполучливо кариерно развитие, като им предостави шанса да срещнат стотици потенциални работодатели. 17-ото поредно издание, освен че ще е издържано в духа на добрите практики, доказали се през годините, ще зарадва посетителите и с немалко новости, като най-хубавата сред тях е, че събитието обхваща още един град. Между 13-и март и 4-и април в осем академични града в България – София, Варна, Русе, Велико Търново, Габрово, Свищов, Бургас, Пловдив – търсещите нови възможности за стаж и работа специалисти ще имат шанс да се срещнат на живо с HR специалистите от водещи големи компании в страната, предлагащи свободни стажантски и работни позиции в различни бизнес сектори. Сред тях са финансови институции и банки, компании в сферата на ИТ и телекомуникации, производствени, консултантски и търговски фирми, индустриални предприятия, структури на държавната администрация и др.

Основната цел на форума е работодателите да се срещнат със своите потенциални служители, а студентите и младите специалисти да открият възможности за професионална реализация. Сред задачите на събитието е и да представя по разбираем и интересен начин стъпките, необходими да се извървят за една успешна кариера. “Национални дни на кариерата“- Добра Кариера, Добър Живот са си изградили име на събитие, откъдето започва кариерата на много млади хора у нас. Записалите се за участие фирми са над 160. Статистиката на организаторите показва, че 1 от всеки 6 посетители през годините е намерил работа или стаж като резултат от посещението си на „Национални дни на кариерата“ или над 40 000 млади души са започнали кариерния си път благодарение на изложението. На много от щандовете днес, от страна на фирмите, стоят хора, намерили първата си работа или стаж на същия форум преди години.

Входът за посетители е свободен!

„Национални дни на кариерата“ се организира от JobTiger, а генерален спонсор на събитието е Нестле България.

Най-бързият начин да намериш нова работа отново предстои – Career Speed Dating е уникален формат, който ти спестява сложните процедури по кандидатстване за работа, като те изпраща директно на етап интервю.

Ако владееш немски или френски език, или имаш образование/опит в сферата на финансите, можеш да намериш лесно нова работа. По време на Career Speed Dating ще се срещнеш с 10 компании, които търсят хора с твоя профил и ще имаш точно 3 минути за да научиш най-важното, което те интересува и да ги впечатлиш.

За да участваш е необходимо да си направиш предварителна регистрация, а местата са ограничени, така че колкото по-рано се регистрираш, толкова по-добре.

Събитията

Career Speed Dating с немски или френски език на 23.03.2018

Немски език: 9:30 – 13:00 часа в бар Спутник, ул. Янко Сакъзов 17

Френски език 13:00 – 17:00 часа в бар Спутник, ул. Янко Сакъзов 17

Career Speed Dating с финанси на 29.03.2018

Финанси: 13:30 – 17:00 часа в бар Спутник, ул. Янко Сакъзов 17

Регистрирай се сега!

Ако все още търсите своя професионален път след университета, ако искате да работите както за себе си, така и за обществото, ако се интересувате от проблемите на образованието и имате желание да помогнете за тяхното решаване, заповядайте на 7 март на информационна сесия на фондация "Заедно в час" в Пловдивския университет "Паисий Хилендарски". На събитиeтo ще можете да научите повече за програмата за лидерско развитие на "Заедно в час" и за това как всеки от нас може да допринесе за положителна промяна в образователния сектор. Информационната сесия се организира със съдействието на Кариерния център на университета.

Дата и час: 7 март; 13:00 ч.

Място: Ректорат, зала "Компас"

"Заедно в час" е неправителствена организация, чиято мисия е да предостави равен достъп до качествено образование на всяко дете в България независимо от населеното място, в което живее, училището, в което учи, етническия му произход и социално-икономическото положение на родителите му. Фондацията е част от международната мрежа Teach for All, чийто подход успешно се прилага в повече от 40 други държави на шест континента.

Участниците в програма "Заедно в час" преподават минимум две години на ученици в български училища, като развиват и своите професионални и личностни умения. Възпитаници на програмата се реализират като преподаватели и училищни лидери, както и в сферите на социалното предприемачество и образователните политики на регионално и национално ниво. За кандидатстване в програмата не е нужен предишен преподавателски опит, нито предварително придобита професионална квалификация ,,учител”.

Уважаеми дами и господа,

Скъпи студенти,

Имаме удоволствието да ви поканим утре, 3 ноември, от 10.00 ч., в сградата на Младежки център – Пловдив (на Гребната база), на кръгла маса за представяне на приоритетите за предстоящото Председателство на Съвета на Европейския съюз в ресора на Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) с акцент върху промотирането на алтернативната градска мобилност. Събитието ще бъде открито от заместник-министъра на регионалното развитие и благоустройството Деница Николова, кмета на Пловдив инж. Иван Тотев и зам. – областния управител Димитър Керин.

След края на кръглата маса ще има тематична викторина и промо велообиколка на Гребната база с много награди.

Събитията са част от инициативата на МРРБ „Ден на алтернативната градска мобилност“. Те се осъществяват в партньорство с общината и областната управа в Пловдив в изпълнение на основния приоритет на Комуникационната стратегия на Република България за Европейския съюз - „Насърчаване на ефективното партньорство – заедно можем повече в ЕС“.

Целта на инициативата е да постави в центъра на общественото обсъждане темата за градската мобилност като интегрална част от европейския въпрос за развитието на интелигентни градове, пряко свързан с повишаването на качеството на живот, включването на градовете, здравето на гражданите и опазването на околната среда. Тя кореспондира с приоритетите на МРРБ в рамките на предстоящото Председателство на Съвета на ЕС в областта на градското развитие - проследяване на изпълнението на Градския дневен ред на ЕС и на дейностите по партньорства в рамките на Пакта от Амстердам, които задават общоевропейски принципи за планиране и развитие на градските зони.

 

Очакваме ви!

   
© Пловдивски университет "Паисий Хилендарски". Университетски център за кариерно развитие.