Outbound Sales Specialist with English

Join our team of upbeat professionals and support some of the most successful organizations on the planet! It is people just like YOU that make TTEC a great place to work at.

Here at TTEC we lead our lives reaching for the amazing. We are innovators who make fascinating things possible. We spark creativity and never accept "can't."


We offer:

  • Extensive training programs;
  • Environment that stimulates achievement and excellent customer service;
  • Competitive remuneration package;
  • Access top notch business best practices;
  • Work in a challenging and pleasant business environment


Responsibilities:


  • Drive sales volume via outbound calls;
  • Effectively overcome objections and be persistent when offering solutions;
  • Consistently achieve sales targets and key performance indicators as defined for the role;
  • Communication with internal departments;

Requirements:

  • Fluency in English;
  • Creative;
  • Sales oriented;
  • Able to overcome objections;
  • Dedicated to meeting the expectations and requirements of customers.


Join our team of upbeat professionals and support some of the most successful organizations on the planet! It is people just like YOU that make TTEC a great place to work at.

Dear Candidate,

Wed like to inform you that upon receiving your personal data, such as your name, date of birth, phone number, email address, and your resume (as compiled by you) it be used for recruitment purposes only.

In the course of the recruitment the data controller is TTEC Eastern Europe EAD (hereinafter TTEC) and your data might be shared with other users processing your data on TTECs behalf or our hiring departments.

Your data will be retained for only as long as it is necessary which includes our legal obligations for retaining data. On occasions where there is a requirement to extend the retention of your data or using your data for other job opportunities, we would be asking for your Opt-In again, if required.

If you wish to access/update/correct your data visit the company profile in jobs.bg.

For more information on how we process your personal data you can consult our privacy notice.

Please send your CV to Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

All documents will be treated in the strictest confidentiality. Only short-listed candidates will be invited for an interview.

Delasport е международнa компания, специализирана в разработването и поддръжката на иновативен софтуер за спортни сайтове. Лидер в производството на онлайн платформи за спорт и казино, през 2011 г. компанията открива своя офис в България.

Към момента търсим да назначим млад и мотивиран човек, който да се присъедини към нашия нарастващ и динамичен екип на позицията - Оператор контактен център с немски език.

Като представител на контактен център, Вашите основни задължения ще бъдат свързани с поддържането на високо ниво на обслужване на клиентите, работа с база данни и допринасяне за добрата репутация на компанията.

Основни задължения:

-         Работа със специализирани инструменти на компанията за поддръжка на изискванията на своите клиенти

-         Своевременно отговаряне на запитванията на клиентите

-         Обработване на въпроси и разрешаване на проблемиот клиентите

-         Следване на протоколи за сигурност на клиентите

-         Управление на клиентски сметки и баланси

-         Изготвяне справки и доклади за работата си с клиентите и представяне на прекия си ръководител

Вие сте идеалният кандидат, ако:

-         Владеете отлично немски език (владеенето на английски език е предимство)

-         Имате предишен опит в обслужването на клиенти – ще се счита за предимство

-         Имате много добра компютърна грамотност

-         Имате възможност за работа на смени/през уикенда

-         Сте ориентирани към клиента

-         Имате отношение към детайлите

-         Притежавате умения за анализ и решаване на проблеми

-         Сте адаптивни, активни и инициативни

Ние предлагаме:

-         Работа в приятелска и позитивна среда

-         Положителен и мотивиращ работодател, който се грижи за вашето професионално и личностно израстване

-         Предизвикателни задачи, насочени към подобряване на работата ви, както и на личността

-         Happy Hours с безплатна храна и напитки

-         Чудесно местоположение на офиса - в непосредствена близост до Mall Plovdiv

Ако си търсиш нова и интересна работа, отговаряш на изискванията и нашето предложение представлява интерес за теб, изпрати ни своето CV на английски език на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или се обади на 0894 385 605.

„ЕВРО ГРАД” ЕООД

Адрес: гр. Пловдив, бул. Шести септември 144

Лице за контакт: адв. Милена Христова – 0898574954

Длъжност: ОФИС СЪТРУДНИК – посрещане на клиенти, попълване на проекто-договори, огледи на имоти

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:

-         Местожителство: гр. Пловдив

-         Образование: Висше образование (или студент 3-ти или 4-ти курс) – специалност Английска филология, Български език и английски език, Лингвистика с маркетинг, Лингвистика с бизнес администрация, НУПЧЕ (с английски език) Ще бъдат разглеждани и кандидати, които учат задочно обучение по специалностите

-         Възраст: няма възрастови ограничения

-         Професионален опит: не се изисква

-         Личностни качества: силен интерес и желание за работа в сферата на недвижимите имоти

-         Компетенции: много добро устно и писмено ниво на Английски език (В2/С1/С2), владеенето на втори чужд език ще се счита за предимство, отлични комуникативни и презентационни умения, много добри умения за организиране и приоритизиране, както и силна ориентация към постигане на заложени цели и резултати

-         Допълнителни умения: компютърна грамотност

УСЛОВИЯ НА ТРУД:

-         Вид трудово правоотношение: срочен трудов договор за 4-часов работен ден при нормална продължителност на работното време 8 часа

-         Изпитателен срок: 14 дни

-         Възможности за постоянен трудов договор: да

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

-         АВТОБИОГРАФИЯ

-         МОТИВАЦИОННО ПИСМО

НАЧИН ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ НА КАНДИДАТИТЕ:

-         Документи on line на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

HR КОНФЕРЕНЦИЯ И ПАНАИР НА КАРИЕРАТА

Наближава “HR Summit & Career Fair Plovdiv 2019”, който ще се проведе на 22 март 2019 г. в Международния панаир – Пловдив, седма палата. Форумът се организира от DiTech Expo. Участието Ви на Панаира на кариерата е отлична възможност да се срещнете и запознаете лично с представители на компаниите лидери. Наши партньори са водещи фирми в различни отрасли – IT, телекомуникации, производство, маркетинг и PR, логистика и управление на персонала.

Всички присъстващи ще се запознаят и ще имат шанс директно да кандидатстват за представените различни стажантски програми или обявени свободни работни позиции. Презентациите на най-актуалните и съвременни професии могат да Ви открият нови възможности и предизвикателства. За тези от Вас, които са се насочили към специалности, свързани с управление на човешките ресурси или имат интерес в областта, е и HR Summit Plovdiv 2019. Присъединете се към лекционните и дискусионни панели, фокусирани върху актуални задачи и теми, пред които са изправени HR специалистите. Пресечната точка между динамично променящата се среда на пазара на труда и възхода на бизнесa за създаване на иновативни дигитални решения. Нови идеи, споделяне на опит и общуване с професионалисти HR.

За студенти участието е безплатно срещу предварителна регистраци в сайта и представена студентска книжка на място. А на тези студенти, регистрирали се до 10.03.2019 г. и дошли на кариерния панаир, ще бъдат предоставени безплатни пропуски за Neuromarketing& Customer Experience Conference 2019 - 19.04.2019 г. Актуални новини и повече информация за лекторите, темите и програмата може да видите на официалния сайт на събитието - https://hr.ditech.bg/

Във връзка с провеждане на конкурс на Община Пловдив

„НАЙ-ДОБЪР МЛАД ПРЕДПРИЕМАЧ НА град ПЛОВДИВ ”

на 08.01.2019 г. /вторник/ в

ПУ”Паисий Хилендарски”

бул. „България” № 236 – нова сграда  

от 10:30 часа в 122 аудитория

ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ ИНФОРМАЦИОННА СРЕЩА ЗА КОНКУРСА

ЗАПОВЯДАЙТЕ !!!



   
© Пловдивски университет "Паисий Хилендарски". Университетски център за кариерно развитие.