We are BULPROS.

We started our business in 2010 with just five people on board, and we are currently a global team of over 1300 professionals, working across 19 offices, located in Europe and North America.

We are an innovative global IT and BPO services, solutions and products provider, recognized as one of the fastest growing technology companies in prestigious rankings such as Deloitte’s

„Technology Fast 50 in CE“ and „Technology Fast 500 in Europe, Middle East, and Africa“, Inc. 5000 Europe, Financial Times 1000 Europe, and McKinsey’s 2018 report “The rise of Digital Challengers”.

Our portfolio focuses on Technology Services, Cloud and Support Services, Industry Digitalization, Cyber Security, Digital Workspace and Sales Services. We have extensive vertical expertise in the Financial and Professional Services, Telecommunications, Manufacturing, Healthcare and Retail industries.

For a client of ours – a leading business services company, we are seeking fluent Spanish, Italian or French speakers, to join the team as Customer Service Consultants.

Main responsibilities:

Deliver a high level of customer service by:

  • Using empathy/positive language when answering questions while they’re browsing our website
  • Helping each customer find their idealcar
  • Spotting opportunities to provide information that your customer may require at a laterstage
  • Dealing with requests between booking andpick-up
  • Conducting post-travel investigations after the rental hasfinished
  • Consistently create encouraging experiencesfor our customers, whether they’re booking online/over the phone

Requirements:

  • Fluency (both written and verbal) in one of the followinglanguages:

*  Spanish

*  Italian

*  French

  • Working level ofEnglish
  • Excellent communication and interpersonalskills
  • Assertiveness
  • Advanced computerskills
  • Previous experience in the Customer Service field will be considered as anadvantage


We provide a clear path to career development and offer support, advice and coaching every step of the way.

Some of our other benefits include:

  • Competitivesalary
  • Various career developmentopportunities
  • A bright, modern and exciting place to work, with excellent stafffacilities
  • Performance relatedpay
  • Voluntary Medicalplan
  • Lifeinsurance
  • Annual reward and recognitionevents
  • Paidholiday
  • Team buildings andevents

Складови работници на пълно и непълно работно време
за Централен склад, с. Стряма


Нашето предложение:
- месечно стартово брутно възнаграждение 1100 лв. за пълно работно време и фиксирано увеличение на
три допълнителни стъпки
- бонус постигнати цели
- месечни ваучери за храна на стойност 60 лв.
- осигурен безплатен транспорт до Централен склад от определени дестинации
- работно облекло и защитни обувки
- допълнителна здравна застраховка
- спортна карта
- собствен стол и предоставени купони за храна на стойност 3,60 лв на ден
- собствена модерна спортна площадка
- поемане на разходи за документи при назначаване (здравна книжка, медицинско
свидетелство
- въвеждащо и надграждащо обучение
За контакт:
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД - Централен склад
Индустриална зона Раковски
4142 с. Стряма
Email: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
тел.: 032/ 500 602, 032/ 500 605, 032/ 500 609
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Само одобрените по документи
кандидати ще бъдат поканени на интервю. Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват
в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
Нека започнем съвместна работа за едно успешно бъдеще.
Кандидатствай на kariera.kaufland.bg
Предпочиташ да комисионираш
иновативно вместо старомодно?
Ние търсим динамични хора.

Търсите ли си работа?

На 16 май 2019 г. от 11:00 до 17:00 ч. ще се проведат „Виртуални дни на кариерата.

Регистрацията за търсещи работа е безплатна и включва попълване на кратка форма с обща информация, която да ви представи пред работодателите на събитието.

Защо да се включите?

Без затруднения

Събитието „Виртуални дни на кариерата“ протича изцяло онлайн и ви позволява лесно и бързо, от всяка точка на света, да комуникирате с десетки компании на едно място, по едно и също време, без да се налага да напускате дома или работното си място!

Без притеснения

Всяка компания се представя на своя индивидуален виртуален щанд, където можете да се свържете с представител на HR екипа и да проведете директно чат интервю за предлаганите работни позиции. Писмената форма на комуникация превръща „Виртуални дни на кариерата“ в изключително удобен и лесен начин за кандидатстване за мечтаната от вас работа!

Напълно достъпно

Регистрацията и участието във „Виртуални дни на кариератасабезплатни. Необходимо е единствено да притежавате устройство (компютър, смартфон, таблет) с добра връзка с интернет.

Побързайте да се регистрирате! Ще ви очакваме на 16 май 2019 г. от 11:00 до 17:00 ч.

КЦМ 2000 АД

ОБЯВЯВА КОНКУРС

За СЕДЕМ стипендии по 400 лв. месечно за всяка от тях и за една академичнаучебна година

( 2019/2020 год.)

за студенти бакалавър или магистър от специалноств направленията

„МЕТАЛУРГИЯ“, „МАШИНОСТРОЕНЕ“, „ЕЛЕКТРООБЗАВЕЖДАНЕ“, „ЕЛЕКТРОНИКА“, „АВТОМАТИЗАЦИЯ“, „ХИМИЯ“ и „ФИЗИКА“

Кой може да кандидатства?

Ако сте студент, редовна форма на обучение в последните две години за придобиване на висша образователна степен „бакалавър“ или „магистър“ по специалност в направленията: „Металургия“, „Машиностроене“, „Електрообзавеждане“, „Електроника“, „Автоматизация“, „Химия“ и „Физика“, и:

üИмате успех не по-нисък от Мн. добър 4.50;

üНямате навършени 25 години

Как да кандидатствате?

С мотивационно есе на тема „Моят път към успеха с КЦМ“или „Металургията на 21 век“, с максимален обем от 3 стандартни машинописни страници (1800 знака).

Какви други документи следва да представите?

Формуляр за кандидатстване по образец. Формулярът можете да изтеглите от сайта на КЦМ 2000 АД: www.kcm2000.bg, или да го получите на посочен от Вас имейл.

Уверение от ВУЗ, съдържащо информация за средния успех от курса на обучението, за предходната завършена учебна година

Мотивационното есе и съпътстващите документи се подават на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. , до 15.06.2019г.

Забележка: На събеседване ще бъдат поканени само кандидатите, одобрени след предварителен подбор по документи и оценка на есето. Документите ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност, според изискванията на ЗЗЛД.

Медицински университет - Пловдив

обявява конкурс по документи и събеседване за заемане на една длъжност

"библиотекар" в Библиотечно-информационния център.



Основни дейности: регистрация и библиотечно-информационно обслужване на български и чуждестранни студенти и преподаватели; каталогизация и аналитико-синтетична обработка на библиотечните документи; справочно-библиографска и информационна дейност.

Изисквания за заемане на длъжността:
1. Завършено висше образование в областта на библиотечно-информационните науки, информационни технологии и компютърни науки, медицина и сродни науки, филология.
2. Писмено и говоримо владеене на английски език на ниво В2 или по-високо.
3. Отлични дигитални умения - работа с MS Office, бази данни, Интернет платформи.
4. Отлични комуникационни умения.

Необходими документи за участие в конкурса:
1. Автобиография - европейски формат.
2. Мотивационно писмо.
3. Копие от диплома за висше образование, вкл. приложението.
4. Удостоверение за владеене на английски език или други сертификати (ако има такива).

Документи се подават всеки делничен ден от 8:30 до 17:30 ч. в Библиотеката на МУ - Пловдив на бул. "Васил Априлов" № 15А в срок до 03.05.2019 г.

С отговарящите на условията кандидати ще бъде проведено интервю, като за насрочената дата и час кандидатите ще бъдат информирани чрез електронна поща.

Телефони за справка в БИЦ: 032/602 522; 032/602 598.

   
© Пловдивски университет "Паисий Хилендарски". Университетски център за кариерно развитие.